donderdag 27 december 2012

Kerst en dineren

Kerst en dineren

En dan is het alweer voorbij. Vandaag even de foto's teruggekeken van de kerstdagen en nog even nagenieten.
1e kerstdag waren mijn ouders er gezellig. 's Middags naar de kerk geweest voor het kinderkerstfeest. Wat is dat toch altijd super! Het geluid is slecht, niet alles gaat zoals gepland, maar het is genieten. De kinderen zagen er mooi uit en hebben super hun best gedaan!

Wat betreft het kerstdiner heb ik mijn vader en moeder lekker aan het werk gezet en dit is het resultaat geworden: Varkenshaas in bladerdeeg met een champion / ui prutje erbij. Aardappeltjes met spek en rozemarijn en broccoli en boontjes met geroosterde nootjes. Het was lekker!



Tweede kerstdag hadden we een gezinsdagje. Lieke hield zich niet zo aan d'r ritme en bedacht dat ze 's morgens best wat vaker mocht eten en wakker kon zijn. Gezellig. Ymke bedacht eens lekker op d'r kamer te gaan spelen met mijn my little pony's en zo! Heerlijk om naar te kijken.
En natuurlijk lekker lang in pyjama rondgelopen zoals hier te zien is.



's Avonds lekker gegourmet met z'n drieen. Wat hebben we genoten. Ymke heeft flink gegeten en toen ze klaar was is ze lekker gaan knippen. Ik geloof dat de stukjes nu nog op de grond liggen. Morgen maar eens even de stofzuiger er overheen.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten