vrijdag 9 augustus 2013

Eindelijk af, die giraffe!

Eindelijk is het dan zo ver, de giraffe is af!!! Het heeft even geduurd en er zijn wat projectjes tussendoor gekomen, maar na 3 weken is hij er. Het hing er nog even om of ik genoeg katoen had, maar de grijs was precies genoeg. Ik had nog net een stukje over om het laatste pootje aan te naaien!


Het schattige haakte is nog even tussendoor. Nu eens even bedenken wat ik er van ga maken, want het wordt een cadeautje voor een nichtje. Misschien maak ik er wel een sleutelhanger van of hij komt op de deksel van een doosje. Nou ja, nog maar even over nadenken.


Een tochtje naar de stad leverde het volgende op:
Een lap tricot voor iets jongensachtigs, want er komt een neefje aan binnen nu en een maand.
Een lap stof van roodkapje voor een jurkje voor Lieke voor d'r verjaardag. Nu nog even snel op zoek naar een leuk patroontje.
Een lapje stof voor een haaknaaldenmapje dat ik cadeau ga geven aan een vriendin.
Een lap stof voor ??? Misschien een nieuw zonnehoedje voor Ymke? Aangezien die andere wat klein wordt en verandering is ook wel een leuk.
Nieuwe kleurtjes om mee te haken, want de bolletje die ik vorig jaar kocht raken zo langzamerhand uitgeput.

Ja, je leest het al (en ik zie het ook), véél te veel dingen om te doen en volgende week mag ik ook weer aan het werk. Heerlijk om weer te gaan werken, maar ik hoop dat ik een beetje tijd overhoudt om te blijven hobbyen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten