maandag 25 november 2013

Het is al een tijd geleden

Tjonge, wat gaat de tijd hard. En het is echt niet dat ik stil zit ofzo, maar er is weinig tijd om mijn blog bij te werken. Op school is het de afgelopen weken héél erg druk geweest met rapporten, praatavonden, administratie, enz. Nu is er weer even wat rust in mijn hoofd en dacht ik: wat heb ik eigenlijk de laatste tijd allemaal gemaakt? Goed moment om dus mijn blog eens bij te werken. Nu is het wel zo dat ik soms dingen vergeet te fotograferen en ze dan al heb weggegeven, dus het is niet alles. Maar wel veel.
Ik heb bijvoorbeeld ook nog een verjaardagsslinger gehaakt voor onze Lieke. Ik heb een tasje genaaid voor Lieke. Nog een zwarte piet voor een baby'tje. Een engel, alvast voor de kerst. Een rok voor mezelf en een shirt voor Ymke van de stof die ik over had. Een roze trui voor Lieke en ik ben nog bezig met eenzelfde trui voor Ymke.
Hier even wat fotootjes. En in een volgende bericht weer meer foto's.

11 september is Lieke alweer 1 jaar geworden. Deze jurk was voor d'r. En ik maakte deze heerlijke cupcakes.

 En met onderstaande labels wordt het helemaal leuk om zelf iets te maken.




Voor een neefje dat geboren is op 16 september maakte ik de volgende dingen:
Een rompertje, een slab en een labeldoekje.





 Een kaart voor een jarig nichtje.
 Een rood kippetje voor het thema dat ze in groep 3/4 gingen doen.
















Een uiltje voor een leidster van het kinderdagverblijf die afscheid nam
Ik maakte er een leuke sleutelhanger van met wat lintjes en kralen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten