vrijdag 7 augustus 2015

Zomervakantie ...

.. wat is het toch heerlijk. Het weer doet goed mee, de zomerkleren kunnen aan en (bijna) niets moet, maar alles mag.

 Lekker spelen met het poppenhuis. De meiden gaan steeds meer gezellig samenspelen. Heerlijk!
 De man in huis even aan het klussen gezet. Ik wil de trap graag dicht hebben, omdat alles wat eronder staat zo snel stoffig wordt. En natuurlijk houdt ik niet van wekelijks stoffen. Maandelijks ook niet, maar ja, het moet toch eens gebeuren.
Als ie dicht is wil ik er eigenlijk zo snel mogelijk een deur voor, zodat je de rommel niet meer ziet. Nu manlief nog zover krijgen.





 De meiden spelen vooral veel binnen, vind ik. Toch krijg ik ze soms nog wel eens buiten. Met dit mooie weer gaat dat makkelijker. En sinds kort mogen ze ook op het pleintje en een rondje fietsen. Toch blijven ze vooral om en in het huis rondhangen.

Spelletjes met Ymke terwijl de kleine meiden slapen.  Blijkt dat we niet 'Mens erger je niet' hebben. Dat hoort gewoon in de kast te liggen. Dan maar even printen en spelen maar.
Zelfgezaaide viooltjes. Ben er wat trots op, dat het allemaal lukt. Wel weinig bloemen, maar ja.


De tomaatjes kleuren eindelijk mooi rood. Maar, zijn het nu écht cherrytomaatjes meneer de AH? Ze worden wat groot.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten