dinsdag 31 januari 2017

Nog even

Tja, en dan ben ik al ruim 39 weken zwanger en is er nog steeds geen baby. Ik weet natuurlijk best dat dat nog wel even kan duren, maar aangezien Lieke al bij 37,5 weken kwam, houd je er toch rekening mee. Maar nee. We blijven wachten.
Wat zal ik nu eens gaan maken. Ik vond een peertje en vroeg me af of ik er niet eens een wagenspanner van zou maken. Het peertje haakte ik naar het patroon dat ik hier vond.

Maar nee, dat was het toch niet helemaal, dus maar weer iets anders gezocht. Ik vond op internet dit schaapje. (de linker) Internet is geweldig voor nieuwe patroontjes, maar je krijgt er ook véél te veel ideeën van.
Het patroon voor het eerste schaapje vond ik hier.
Ik vond hem in eerste instantie niet helemaal geweldig. Had ook nog niet bedacht wat ik er mee wilde, dus maakte ik er nog een, maar dan naar dit patroontje. (kan het gratis patroon nu even niet meer terug vinden.) Beide schaapjes maakte ik met fluffy wol en katoen van phildar.

Na de schaapjeswagenspanner maakte ik ook nog maar een schaapje op een houten ring. Dit patroon heb ik gebruikt.


 En hier nog een foto van de maxi cosi hoes die ik al 3 weken geleden maakte. Ik vond een patroon op internet en ben maar aan de slag gegaan met de stof die ik in huis had. Wel wat meisjesachtig, maar ja, we zien wel. Anders een goede reden om er nog een te maken.
Het patroon had ik gelukkig geprint, want toen ik het later weer wilde bekijken kon ik het niet meer openen. (deze link)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten