zondag 28 april 2013

Weer aan het werk

Weer aan het werk

Eerlijk gezegd vind ik het heerlijk om weer aan het werk te zijn. Mijn verlof was super,  maar ik was er weer aan toe om te werken. Heerlijk om de kinderen weer te zien, met ze te kletsen en mijn lessen te geven. Vooral rekenen. Ik vind het zo'n geweldig vak! Zeker na mijn opleiding tot rekencoördinator. Ik ben nog meer gemotiveerd om de lessen zo goed mogelijk te geven en te zorgen dat iedereen tijdens de lessen tot zijn recht komt. En geniet van rekenen.
De afgelopen weken waren ook gelijk druk. Paasviering, thema Kunst afronden en de loop es in. Ach, eigenlijk viel het best mee. Nu al weer 2 weken vakantie en na de meivakantie moet ik er écht tegenaan, want dan komen de rapporten, de cito's, een buitendag organiseren, het jaar afronden, enz.
Maar nu eerst maar eens genieten van 2 weken vrij. De tweede week gaat Ymke lekker logeren bij opa en oma. Mmm, wat zal ik eens gaan doen. Lieke is er wel. En ik ga nog een dagje uit met Rudolf. We gaan naar Corpus. Eind van de maand zijn we 5 jaar getrouwd en we wilden wat leuks gaan doen. Nu ik nog zelf voed is een weekendje weg niet zo handig, dus dat willen we in het najaar gaan doen.

O, misschien kan ik dat jurkje afmaken wat ik voor Lieke aan het maken ben. Ook wil ik wel eens aan de slag met tricot. Dus, ik ga even rondneuzen bij de stoffenwinkel. Leuk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten