woensdag 17 september 2014

Lieke 2 jaar


11 september is Lieke 2 jaar geworden. Tegelijk jarig met opa. Voor haar verjaardag maakte ik deze schattige woezel en pip knuffeltjes, die ze samen met een dvd van woezel en pip kreeg. En natuurlijk hoorde er een woezel en pip taart bij. Het was weer een klusje, maar supermooi geworden!
gehaakte woezel en pip
Het haakpatroon komt hier vandaan.

woezel en pip taart

tuinbroek zelf gemaakt



Daarnaast maakte ik (op haar verjaardag nota bene) de tuinbroek af die ze zou krijgen voor d’r verjaardag. Het is een super makkelijk model om te maken en hangt lekker losjes om d'r heen.
Het uilenstofje had ik al een tijdje liggen. Er was al een rok voor Ymke van gemaakt en een etui. Daardoor was er niet meer genoeg stof voor de tuinbroek, maar met het paarse restje dat ik nog had liggen (geen idee wat ik er van gemaakt heb) is het een leuke broek geworden. 

De step die ze van opa en oma kreeg viel erg in de smaak!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten