dinsdag 9 juli 2013

Een jurk voor mezelf

Een jurk voor mezelf

Een paar jaar geleden probeerde ik wel eens kleding voor mezelf te maken, maar elke keer vond ik het of niets als het af was, of het kwam niet af, omdat er iets niet lukte. Dus ben ik er op een gegeven moment maar mee gestopt. I.p.v. doorzetten was opgeven de meest snelle manier om er mee klaar te zijn.
Maar nu vond ik een patroon voor een tricot jurk. En aangezien ik net heb ontdekt dat tricot lekker naait, dacht ik: laat ik het eens proberen.
Eerst het patroon maar eens opgezocht. Het staat in My Image winter 2010/2011.
En het resultaat mag er wezen. Al zeg ik het zelf. Ben er best een beetje trots op. Hoewel er natuurlijk altijd puntjes zijn. Het decolleté is bijvoorbeeld wat hoog en mag van mij best wat lager. Maar, het is af, het is gedragen en ik ben aardig tevreden.




 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten