dinsdag 9 juli 2013

VAKANTIE!!!

VAKANTIE!!!

Hoera, het is vakantie! Na een paar weken knetter hard werken, lange dagen en wat korte nachtjes, heb ik vrijdag de deur van school afgesloten en kan ik gaan genieten van ruim 5 en een halve week vakantie. Heerlijk.
Vanmorgen zijn we naar dierenpark Blanckendaell geweest in Tuitjenhorn. Wat een leuke plek. En een heerlijke speeltuin voor Ymke. In het weekend hebben we in de tuin genoten van het mooie weer. En de meiden, die waren tevreden met een badje. Heerlijk! De kinderboerderij is al aan de beurt geweest. En morgen maar eens naar de kapper. Mooi dat Rudolf thuis is en dat ik dat lekker alleen kan doen.
Nu eerst maar eens mijn blog een beetje bijwerken, want sinds ik weer werk is daar niet zo veel tijd meer voor.

met z'n tweeën in het badje!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten