vrijdag 9 augustus 2013

Kwijt

Gisterochtend gezellig even met de meiden op de fiets boodschappen wezen doen. Heerlijk dat we dat weer op de fiets kunnen doen. Gaat zo veel sneller dan wandelen.
Maar goed, toen we thuis kwamen waren we een schoentje van Lieke kwijt. Van die leuke leren slofjes die Ymke ook al had gedragen. Natuurlijk vindt je dat nooit meer terug. Maar, toch even proberen, wie weet. Weer naar de stad gefietst en hetzelfde rondje gefietst. Gelukkig hadden we maar 2 winkels aangedaan. Nee hoor. Niet gevonden. Bedenk me nu dat ik het wel even op mijn facebook kan zetten. Wie weet ...
Jammer, maar het is toch echt pech. Dit heb ik wel ik weet niet hoeveel keer tegen Ymke moeten zeggen, want die bleef het er maar over hebben. hihi
Dit was trouwens niet het eerste dat ik deze week kwijt raakte, want woensdag verloren we ook al een sok van Lieke in de Ikea. Het ene moment kijk je en heeft ze hem nog, het volgende moment is ie weg en ook nergens meer te vinden. Alsof ze pootjes hebben. En dan zijn er mensen die het dan vinden en het vaak ergens opleggen, zodat het 'beter zichtbaar is'. Ja, dat kan wel zo zijn, maar als moeder zoek je toch vooral op de grond, omdat het daarop gevallen zou moeten zijn. Nou ja, gelukkig waren mijn dochters niet kwijt.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten