zaterdag 30 augustus 2014

Royal icing

Nog nooit mee gewerkt, maar eens moet de eerste keer zijn. En ik vind ze erg leuk geworden. Van het muisjesexemplaar maakte ik maar een jongens en een meisjes variant. De roze was de eerste die ik probeerde. Al snel kwam ik erachter dat het spuitmondje iets groter moest. Weer wat geleerd. Na een stukje afknippen ging het dan ook een stuk beter.
Het werkt erg makkelijk. Heb nu het restantjes van de kleurtjes in een bakje in de koelkast gedaan. Kijken of dat werkt.


 Er moest ook nog even iets anders uitgeprobeerd worden. Weer royal icing, maar dan met marsepeinen versiering. De blaadjes maakte ik met een matje dat ik vorig jaar voor mijn verjaardag kreeg. Marsepein is daar denk ik wat te plakkerig voor, maar de blaadjes lukten goed.
O, wat zullen ze lekker smaken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten