donderdag 28 augustus 2014

Verlof!!!

Zo, mijn verlof is begonnen. Na een lange zomervakantie is het wel een beetje gek om wéér vrij te zijn, maar nu heb ik 2 dagen in de week wat meer rust. Lieke gaat dan naar de gastouder en Ymke gaat lekker naar school. Op de woensdagmiddag zijn Ymke en ik lekker samen (tot de baby geboren wordt natuurlijk).
Vandaag had ik mijn eerste lange 'alleen-zijn-dag'. Alleen jammer dat de loodgieter er de hele achtend was. Dan voelt het toch anders.
Morgen is de dag die ik uitgekozen heb om te gaan bevallen. haha. Ik ben dan 37 weken en mag dan thuis bevallen. Zal wel niet gebeuren, maar toch, je weet nooit. Ik moet maar wel goed bedenken dat het ook nog wel 4 tot 5 weken kan duren. poeh.
Om mijn verlof in te luiden heb ik dinsdagavond de merklap voor de nieuwe baby afgemaakt. Natuurlijk moet er nog een naam op, maar daar moeten we even op wachten. De jongens- of de meisjesnaam???
Foto volgt later, maar ik ben al heel trots dat deze zo snel af is, aangezien die van Lieke nu net 2 maanden af en ingelijst is.

Ook deze kat maakte ik deze week af. Ik ben er nog niet over uit of ik hem nu écht leuk vind, maar hij voelt wel lekker zacht aan. Ik heb hiervoor wat dikker garen gebruikt en gebruikte dit patroon. Als we een meisje krijgen maak ik de bloemen er misschien ook nog wel op.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten