zondag 7 december 2014

Sinterklaas 2014

Met sinterklaas zijn er altijd veel creatieve plannen. Ik moet nog steeds een viltslinger afmaken, een aftelkalender maken is leuk enz. Maar het meeste komt er niet van, omdat er gewoon te weinig ‘rustige’tijd is om te freubelen. Maar wel haakte ik deze pietjes met de sint en het paard. Pietje nummer 4 lag even op school en kon dus niet op de foto en pietje nummer 5 moest nog gehaakt worden. 2 pietjes gingen naarYmke en Lieke, 2 pietjes gingen naar de 2 dochters van de visite die kwam en de 5e is naar ons buurmeisje gegaan dat 1 werd. 

gelukspietjes, -sint en -paard

pietje Ymke
pietje Lieke
 En dan natuurlijk nog even de foto's van onze échte eigen pietjes.

Pakjesavond is groots gevierd. Ymke was lekker zenuwachtig de hele dag en bedacht allerlei manieren waarop sint aan kon komen.
Toen het donker was zagen papa en mama zwarte piet door de tuin lopen en daarna klonk er geklepper aan de brievenbus en kregen we een brief van Sint. Zwarte Piet had de pakjes door het zolderraam naar binnen gebracht. En wat zijn de meiden verwend. Maillots, poppenhuis, duplo, een schaartje, knutselspulletjes.
Mijn gehaakte pop
En mama kreeg het mooiste cadeau (vind ik natuurlijk): het boek: Mijn gehaakte pop van Isabelle Kessedjian. hier te vinden
Wat een superleuk boek!!! Project voor het nieuwe jaar.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten