woensdag 26 april 2017

Potloodpoppetjes gehaakt

Nieuw project starten, terwijl het andere nog niet eens klaar is. Ik trap er altijd weer in, maar er zijn zoveel leuke dingen om te maken!! Deze potloodpoppetjes kwam ik tegen op internet op de site van Haakmuts. Natuurlijk moest ik het eens uitproberen. Zo gedaan (dacht ik), maar het duurt toch altijd langer dan ik denk. Ze zijn super leuk geworden. Ondertussen heb ik bedacht dat Ymke ze wel kan trakteren als ze eind mei jarig is. Je zou zeggen dat ik dan nog genoeg tijd heb om ze te maken. Ben benieuwd of het lukt en of ik niet weer iets anders af ga maken, of iets nieuws ga starten. Ik kwam namelijk ook een patroon tegen van een gehaakte Gonnie op deze site. Super leuk!! En ik heb bedacht dat de meiden wel weer eens een leuke zelfgemaakte jurk mogen. O o, weer veel te veel plannen. En nu in de meivakantie lijkt ik wel nóg minder tijd te hebben. We doen natuurlijk ook leuke dingen, dus dat geeft niets.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten