zaterdag 17 november 2012

Te veel leuke ideeen

Te veel leuke ideeen

Vanmorgen was het weer zo vroeg. De jongste kwam om half 7, nu was dat geweldig, want die sliep rond 11 uur. En zij sliep daarna gewoon weer verder. Met af en toe een hoop gerochel, gehoest en genies. Zielig hoor, als ze zo verkouden zijn. Maar de oudste kwam vlak daarna. We konden d’r nog een half uur in bed krijgen, maar daarna was het klaar. En dan ben je wakker. De tv aan, want het is zaterdag, en dan komen de ideeen.
Een deurpoppenkast! Leuk, die ga ik maken. Maar ja, die Jozef en Maria zijn ook wel leuk om voor kerst af te hebben gehaakt. En die muts voor de oudste, die moet er nu snel komen, want het was gister super koud. En die broek die de oudste nog nodig heeft. En dan heb ik als kraamcadeau (ja, want we hebben nu toch 2 meiden) dat leuke rokjes boek van Mme zsa zsa gekregen waar ik iets mee wil doen.
Tjonge, het is nog maar goed dat ik verlof heb!

En dan zit ik nu hier achter de laptop, terwijl ik ook nog even in bed kan liggen, want pap en de oudste zijn gymen. Nou, dat ga ik dan gelijk maar weer even doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten