woensdag 23 juli 2014

En nu ...

 Op dit moment ben ik bezig met allemaal projecten tegelijk. Het is vakantie, dus mijn hoofd loopt over van de ideeën en prioriteiten zijn dan lastig te stellen.
In september is Lieke jarig en rond die tijd komt ook de nieuwe baby. Met al het speelgoed in huis van die meiden, lijkt het me handig om maar eens een boxzak o.i.d. te maken waar het babyspeelgoed in kan. Ook wordt het zo ondertussen traditie om de meiden voor hun verjaardag een nieuwe jurk te geven. Lieke mag wel een tasje voor de kerk (natuurlijk gaat ze voorlopig nog niet mee, maar toch leuk om al te maken). Ik vond een patroon van een kleine Woezel en Pip. Labelknoopjes maken van Krimpie Dimpie. Een poppenhuis maken van schoenendoosjes. Een borduurlap voor de nieuwe baby. Nou, noem maar op. 

En waar ben ik op dit moment mee bezig: onder andere het uitbreiden van de kerststal. Wat een nutteloze bezigheid eigenlijk op dit moment, want dat kan ook wel als de verjaardag en de geboorte achter de rug zijn. Prioriteiten stellen dus!!!


We zijn trouwens ook druk bezig met een zolderverbouwing. Van de grote rommelkamer zijn nu 2 kamers gemaakt. De ene gaan we gebruiken als hobby/studeerkamer (natuurlijk heb ik in mijn hoofd een minihoekje bedacht voor de computer van Rudolf en hebben mijn hobbyspullen straks alle ruimte) de andere ruimte wordt een speelkamer voor de kids. Dat betekent wel dat de meeste hobbespullen op dit moment niet bereikbaar zijn en ik dus niet alles kan doen wat ik wil. Ook staat de babykamer bomvol met spullen en kan ik dus niets voor de baby doen. Zaterdag gaan ze het afmaken. Hopelijk kan ik daarna met de babyspullen aan de slag en de hobbykamer inrichten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten