woensdag 23 juli 2014

Fietskar

Eindelijk hebben we de knoop doorgehakt. Toen ik zwanger was van Lieke heb ik er lang over nagedacht of ik een fietskar wilde kopen. Uiteindelijk heb ik dat toen niet gedaan. Maar nu hebben we de stoute schoenen toch aan gedaan. Begin juli kochten we via marktplaats deze fietskar. En wat is het genieten. Lekker naar de stad, zonder dat Lieke de hele tijd wegloopt. Lekker naar het strandje en dan genoeg ruimte hebben om alles mee te nemen. En niet te vergeten: de kar kan achter Rudolf zijn fiets, waardoor ik het op het moment wat minder zwaar heb op de fiets. Met deze warmte kom ik toch al bijna niet vooruit.
De meiden zijn gelukkig helemaal weg van de kar. Er worden boekjes achterin gelezen en er wordt wat afgekletst. Zelfs in de garage is ie niet veilig.
Wel moesten we de garage ietwat verbouwen, omdat de garagedeur niet meer open kon wegens een geïmproviseerd zoldertje, maar dat was makkelijk te verhelpen. Nu kunnen we gewoon via de garagedeur in het uit fietsen en hoeven we niet moeilijk te doen met het hek.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten